zondag 25 september 2016

New York dag 8


Vandaag is het zaterdag, en ik heb Eem lunch afspraak met Christel en haar familie. Deze afspraak is om 13:00 uur dus ik heb genoeg rijd om iets anders te doen voordat ik naar hotel Pennsylvania ga. 

Zonder plan loop ik richting downtown via bleekerstreet. 
Ik kom op een schattig plein een biologische markt tegen. Zo fijn! Met allemaal mooie verse spullen. 
Van taartjes tot sapjes, en groentes te over. 

Daarna loop ik naar Washington square wat bijna om de hoek lag. 


Met onderweg nog mijn straat.


Via prince street de metro genomen naar herald square. Daar ontmoet ik Christel en gaar moeder en zus.
We gaan naar de metro om naar de 66th straat te gaan, stappen daar uit en lopen naar "le pain quotidien". Een heerlijk plekje in het park, we zitten lekker in het zonnetje.



Drinken iced tea en eten een sandwich. 

Echt super lekker allemaal, en zo gezellig. 

We nemen afscheid met de belofte dit volgende keer weer te doen. 


Ik loop de mall in Central park af richting de Bethesda fountain.

Zo leuk hier, maar zo druk!!! Heel veel bootjes op het water, heel veel mensen die met een proffesionele fotograaf foto's cam hun gezin laten nemen. Bruidjes, jonge gezinnen, aanstaande bruidjes, staat artiesten, rappers. Avan ales en nog wat, verloopt alles naadloos met elkaar.

Mensen op het water, langs het water etc

Met in de achtergrond Manhattan. Do fascinerend. 
Duiven op een lantaarnpaal. 


Op de hoek van 5th Ave en Central park, schuin tegenover Apple. 

Met the plaza aan de andere hoek. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen