dinsdag 20 september 2016

New York dag 3



Het regent in New York, bijna de hele dag. Dat is geen probleem, ik ga de uitdaging aan. Eerst op zoek naar een ontbijt, stukje lopen wordt lang stuk lopen. Ik eindig bij Bleeker street in de Starbucks. Yogurt als ontbijt met kopje thee is prima. 

Met de metro naar The Met aan fifth ave. 
Dat is zo'n geweldig museum, zo groot, ik krijg er geen genoeg van. 





Ik heb in het museum geluncht en het grootste deel van de middag doorgebracht. Daarna door Central Park om naar de andere kant de metro voor 1 halte te nemen om naar Michaels te gaan. 


Genoeg te zien en te doen. Viel alleen een beetje tegen voor wat ik wilde hebben. 
Daarna door naar de buren, wholefoods market, mijn avond eten gehaald. 

Met de metro het hele stuk terug, met 2 keer overstappen. Maar ik snap het metro netwerk en het lukt!!


Bijna bij mijn hotel nog even een mocha gedronken en contact via WiFi. Zo handig :-). Het wordt al donker dus ga ik naar mijn hotel, op mijn bed picknicken. En dan weer vroeg naar mijn bedje, ik ben gesloopt van het wandelen in de stad en het museum. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen